Tuesday, April 1, 2014

REZEKI

Assalamualaikum..

Bismillahirrahmanirrahim..

I know dah lama update blog ni.. too busy.. Alhamdulillah dah abes pun diploma aku di UniMAP..
tunggu grad je ni.. hihihi..

sooooo apa yang aku buat dlm cuti ni?? ok now tgh isi borang nak jadi guru sandaran.. saja cri pengalaman even kos yg aku belajar xda kena mengena dgn cikgu.. huhuhu.. hope dapatlah nnt..

kalau x dpt pun xpa.. boleh duk rumah jadi full time housewife.. hehehe PRACTICE MAKE PERFECT..
kononnn perfect la sangat..

tapi tapi tapi.. aku nak fokus dengan bisnes kek cheese aku..


siapa nak?? haha buat masa skang just delivery ke usm transkrian n kwasan sekitarnya sahaja..
Alhamdulillah..terima kasih to my regular customer..tq so much..huhu

syukur dengan segala rezeki yang Allah beri.. Alhamdulillah..


DONT crying and sad when you dont get something you want..
ALLAH will give you the thing that you need NOT what you want..
HIS plan always the BEST..

No comments:

Post a Comment